Minőségi újságírásért fizetnek az emberek – jó példa a tranzakció alapú fizetési modellre
A digitális világ terjedésével összefüggésben, a közösségi oldalak népszerűségének növekedése láttán a nyomtatott sajtó és a minőségi újságírás eltűnése miatt sokan aggódnak. Jogosan merül fel a kérdés, mennyire van létjogosultsága a valós, igényes tartalmaknak, miközben [...]
Mobil nélkül már nem is közlekedünk?
Idehaza jelenleg a biztonsági papír megoldásra van szükség, azonban már Szolnokon a T-City pilotban futott NFC mobil alkalmazásunk. Kártyagyártási kapacitásunk pedig jelentősen meghaladja az igényeket. Így a jövőben is partnerei lehetünk a közlekedési cégeknek, amennyiben a technológiai váltás megéri a befektetett összeget.
Ki lesz a befutó, Apple, Samsung, Android?
Gartner előrejelzése szerint 3 év alatt több mint háromszorosára nő a mobil fizetési piac, 2017-re elérheti a 720 milliárd dollárt, hogy ki milyen részesedét fog ebből hazavinni, az most még nem látszik, mert mindenki gyerekcipőben [...]
A felhasználói élmény mindent visz
A Business Insider honlapján megjelent cikk kicsit felületesen, de lényegre látóan foglalkozik a kreativitás és az innováció összefüggésével. A cikk régi, de a probléma ma is aktuális. A szerző konklúziója sematikus, de jól érthető: a [...]
Lojalitás – egyszerűen és biztonságosan
Amikor 2011-ben Jonny Bauer, a Droga5 amerikai ügynökségének egyik vezetője előadott egy magyar konferencián, akkor a résztvevők már tudták, egy olyan ügynökség kezdi el világméretű menetelését, amely jóval többet tud az emberekről, mint a hagyományos [...]